Klachtenregeling

 

 
 
 

Heeft u onverhoopt een klacht over onze dienstverlening of over een artikel die u in onze webshop hebt gekozcht, dan kunt u hiervan een digitale foto maken en deze sturen naar webwinkel@vankeekenschoenen.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Mochten wij er niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel gratis naar ons op te sturen, de verzendkosten zullen wij binnen 2 werkdagen terustorten op uw rekening. Zodra wij de klacht binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.

Algemene vragen of klachten die niet voldoende door de klantenservice zijn opgelost kunt u stellen aan webwinkel@vankeekenschoenen.nl. Binnen 2 dagen ontvangt u hiervan een inhoudelijke reactie. Extern kunt u ook klachten indienen bij de Thuiswinkelorganisatie. U vindt het klachtenformulier en contactgegevens op het consumenten gedeelte van de site www.thuiswinkel.org. Voor de geschillen comissie kan dit via de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')

Wij zullen er alles aan doen om u 100% tevreden te stellen.

 
 
 
Meest complete <br> schoenenwinkel in <br> de regio

Meest complete
schoenenwinkel in
de regio

Dezelfde werkdag <br> met de fiets in <br> Alphen bezorgd

Dezelfde werkdag
met de fiets in
Alphen bezorgd

Koffie en lunch in<br> restaurant Knøss

Koffie en lunch in
restaurant Knøss

Altijd bereikbaar, <br> ook via WhatsApp

Altijd bereikbaar,
ook via WhatsApp

Meer dan 100 <br> jaar ervaring

Meer dan 100
jaar ervaring