Heeft u onverhoopt een klacht over onze dienstverlening of over een artikel die u in onze webshop hebt gekozcht, dan kunt u hiervan een digitale foto maken en deze sturen naar webwinkel@vankeekenschoenen.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Mochten wij er niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel gratis naar ons op te sturen, de verzendkosten zullen wij binnen 2 werkdagen terustorten op uw rekening. Zodra wij de klacht binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.
Algemene vragen of klachten die niet voldoende door de klantenservice zijn opgelost kunt u stellen aan webwinkel@vankeekenschoenen.nl. Binnen 2 dagen ontvangt u hiervan een inhoudelijke reactie. Extern kunt u ook klachten indienen bij de Thuiswinkelorganisatie. U vindt het klachtenformulier en contactgegevens op het consumenten gedeelte van de site www.thuiswinkel.org. Voor de geschillen comissie kan dit via de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')
Wij zullen er alles aan doen om u 100% tevreden te stellen.